PROFI Porgand Norfolk 200 s

4.60

Tootekood: 4743253013231 Kategooriad: ,

Daucus carota

Keskvarajane nantes tüüpi sort mille, kasvuaeg on kusagil 100 päeva. Juurikad on ühtlased ja tömbi otsaga. Viljaliha erkoranž ning maitsev. Porgandikärpsele suhteliselt vastupidav.
Seeme on töödeldud
Maxim 480 FS

Pakis on 200 seemet

Registreerunud kliendina teenid selle toote ostmisel 4 Boonuspunktid!

Ühik: pakk Laos: 260

Täpsem kirjeldus

Kasvatamine: Porgandiseemned külvatakse üldjuhul ühele suuremale peenrale. Seeme kaetakse umbes 2cm paksuse mullakihiga. Ridade vahe peab jääma 25-30cm. Seega mahub ühele peenrale tavaliselt 3-4 rida porgandeid. Muldadest eelistab porgand kergepoolset huumusrikast mulda, kuid kasvab hästi ka turvasmullal. Porgandile ei meeldi värske sõnnik. Kasvuaegse soojuse suhtes on porgand vähenõudlik. Kõige rohkem meeldib talle temperatuur, mis jääb umbes 20 kraadi ümbrusesse. Kevadel taluvad tõusmed ka paarikraadist öökülma ning sügisel ei ole porgand samuti hallade suhtes väga tundlik.

Kasutamine: Porgand sisaldab väga palju kasulikke toitaineid ning juurviljadest on ta Eestis üks levinumaid. 1-2 porgandit päevas katab A-vitamiini vajaduse. Kõiki toitaineid sisaldav porgand on kasulik süüa toorena või juua mahlana. Sobib ka teiste erinevate toitude valmistamiseks, kes meist ei oleks valmistanud porgandist maitsvat salatit, pirukat või pannud teda supi ja wokitoitude sisse. Samuti on porgand hea vahepala.

Kirjeldus

Kasvatamine: Porgandiseemned külvatakse üldjuhul ühele suuremale peenrale. Seeme kaetakse umbes 2cm paksuse mullakihiga. Ridade vahe peab jääma 25-30cm. Seega mahub ühele peenrale tavaliselt 3-4 rida porgandeid. Muldadest eelistab porgand kergepoolset huumusrikast mulda, kuid kasvab hästi ka turvasmullal. Porgandile ei meeldi värske sõnnik. Kasvuaegse soojuse suhtes on porgand vähenõudlik. Kõige rohkem meeldib talle temperatuur, mis jääb umbes 20 kraadi ümbrusesse. Kevadel taluvad tõusmed ka paarikraadist öökülma ning sügisel ei ole porgand samuti hallade suhtes väga tundlik.

Kasutamine: Porgand sisaldab väga palju kasulikke toitaineid ning juurviljadest on ta Eestis üks levinumaid. 1-2 porgandit päevas katab A-vitamiini vajaduse. Kõiki toitaineid sisaldav porgand on kasulik süüa toorena või juua mahlana. Sobib ka teiste erinevate toitude valmistamiseks, kes meist ei oleks valmistanud porgandist maitsvat salatit, pirukat või pannud teda supi ja wokitoitude sisse. Samuti on porgand hea vahepala.